laatse voorbereidingen zijn getroffen. - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Mandy Horssen - WaarBenJij.nu laatse voorbereidingen zijn getroffen. - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Mandy Horssen - WaarBenJij.nu

laatse voorbereidingen zijn getroffen.

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 Oktober 2013 | Nederland, Bakel

mijn eerste berichtje naar jullie.
nog iets meer dan een week ben ik in Nederland. Het komt nu allemaal wel heel dicht bij, en het wordt ook echt spannend.
op 29 oktober ga ik vertrekken.
koffer staat al klaar, maar nog niet alles zit er in.
van mijn vriendinnen heb ik een leuke avond gehad.
heb een afscheidssfeestje gegeven, wat zeer geslaagd was.
met mam heb ik een leuke dag samen gehad.
kortom, ik ben er bijna klaar voor. de laatste dingenentjes nog.
paar daagjes werken, teamdag nog mee.
en niet te vergeten genieten van de laatste week samen met hond en man.
mijn volgende verslag zal pas volgen wanneer ik in bonaire zit.
gr Mandy

  • 20 Oktober 2013 - 18:54

    Pap En Mam:

    heej Fieneke, (zegt spap)

    Heel veel succes daar, zet um op wat een ervaring zul jij rijk worden.
    Wij gaan je liela liela loepsiesie missen, en ook je tante Mieke dansje.
    Gek meisje zeggen we dan.
    Maar...succes met voorbereiden, als je ons nodig hebt weet je ons te vinden.

    Doei goei xx Pap Mam

  • 24 Oktober 2013 - 14:23

    Tante Will En Ome Jan:

    Mandy,

    Wij wensen jou een goede reis, veel succes en geniet er van.
    Als je ze ziet vliegen (flight nurse) willen we wel een foto bij het verslag zien.
    XXX tante Will en ome Jan

  • 30 Oktober 2013 - 13:09

    Mari:

    Tropen zuster waar ben je nu?

    Wel je blog bijhouden!

  • 02 November 2013 - 09:12

    Jeannette:

    hoi favo collega,

    hoe gaat het nu met je??????

  • 03 November 2013 - 07:12

    Ditje:

    Hoi Mandy

    Waar ben jij???
    Gaat het goed?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 19 Okt. 2013
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 15311

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 30 April 2014

Bonaire

Landen bezocht: