1e week - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Mandy Horssen - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Mandy Horssen - WaarBenJij.nu

1e week

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

04 November 2013 | Nederland, Bakel

Hee iedereen.

Even een berichtje van mij, iedereen is nieuwschierig hoe het met mij gaat. Ik wilde eerst pas over 2 weken wat gaan schrijven, maar goed hier een korte update hoe het met mij gaat.

Ppfff wat was het een lange reis, kom je moeder ziel alleen aan. Denk je lekker te douche, hebben ze geen warm water hier. Inmiddels is het lekker koud water. Denk je lekker te gaan slapen, ligt de grond nog beter, zo hard is mijn bed. Ben je ook nog eens ziek van alle spanningen.
Door de jetlag 3.00 snachts wakker, maar eigenlijk ook niet eens geslapen.
Nou genoeg...

Ik had natuurlijk al contact met ic vpk, ambulanse mensen een seh vpk, dus ik kreeg berichtjes ik kom er zo aan we gaan even rond rijden, boodschappen gedaan, zkh geweest enz.
Iedereen neemt je mee, 1 happy familie.

1e werk dag ook al gehad. Ik kan hier nog niet veel over zeggen maar dat komt later. Het is anders minder intensief maar dat wist ik al. Het is ic/ dagopnamen voor operaties. In het weekend is het dus rustig, soms met geen patient. Binnen kort krijg ik de opleiding voor de air ambu, (in de lucht vliegen met patient).

Of ik al gewend ben, nee nog niet in zo korte tijd, maar wennen ga ik zeker wel doen, het is leuk hier.
Donderdag mijn 1e druik les.

Ajo, Mandy

Volgende keer zal ik er fotos op zetten.

  • 04 November 2013 - 08:02

    Ellen:

    Hey Mandy!

    Leuk om iets van je te horen. En super cool dat je die air ambulance opleiding mag gaan doen!
    En fijn om te lezen dat ze je goed opvangen. De komende weken zal zeker nog wel heel erg wennen zijn, maar voordat je het weet heb je een ritme te pakken.
    Vergeet niet te genieten en we horen snel weer van je!

    Liefs Jiri en Ellen

  • 04 November 2013 - 12:22

    Mama Papa:

    Hoi Mandy,

    Hè hè fijn te horen dat het goed gaat met je.
    Gisteren even geskyped, en blij jou te zien, en de grappen die je maakt met de mimiek
    erbij, zijn gewoon MANDY.....
    Wa bende toch ok een gek durske, zoals dat op z`n Brabants heet.
    blijf vooral jezelf, en `t ga je goed.
    fijn dat je een maatje hebt gevonden.
    Els......al kennen we jou niet, veel plezier en lol samen en vooral niet vergeten te genieten als jullie vrij zijn.
    ps. heeft de flyght ambu ook een taduu taduu. (Mam doe normaal)

    daaag kind... kus papa mama

  • 04 November 2013 - 20:51

    Merel:

    Ha meis!
    Van tropennurse naar flyingnurse! :D
    x Birdie

  • 04 November 2013 - 21:56

    Martijn En Helen:

    Hey mandy, wat leuk iets van je te lezen! Wat spannend allemaal!! Je gaat mooie dingen doen zeg
    Heel veel plezier met je 1e duikles, super dat je dat doet!! Groetjes vanui het regenachtige nederland!
    Liefs, van ons

  • 05 November 2013 - 11:13

    Katrien:

    JEEEJ, DUIKEN!!!!!

    geniet ervan meissie!!

  • 06 November 2013 - 09:01

    Hanneke:

    Heej Mandy,

    Leuk om je eerste bericht te lezen. Ik hoop echt dat je snel went, maar met leuke dingen op de planning zal dit zeker wel gaan lukken. Ennn zoals je mam schrijft: blijf vooral jezelf, daar kom je het verste mee. Maar dat lukt jou wel.

    Liefs,
    Han (en van de rest)


  • 10 November 2013 - 19:07

    Thessa:

    Hoi Mandy,

    Leuk om zo op de hoogte te blijven van al je ervaringen!!! Stoer van je dat je bent gegaan. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar al je verhalen!
    Bij ons op de IC weer wat drukkere tijden ;-))
    Groetjes Thessa

  • 14 November 2013 - 14:39

    Kleine Zus :

    Halloooooooo zus!

    Een wat latere reactie maar ik wacht af op je nieuwe verslag!
    Ben je intussen wat gewend?
    Voor mij tikken de dagen af, nog 3 weken en dan ben ik al weer thuis...
    Wel raar dat ik dan nog niet bij je op de bank kan komen zitten met een kop thee en kan vertellen over mijn ervaringen hier!

    Geniet van elke dag want het vliegt echt voorbij!
    Als ik thuis ben gaan we snel een keertje skypen!

    Dikke kus uit Ghana!

  • 15 November 2013 - 05:38

    Gertrud:

    Ha Mandy,

    FF vanuit het JBZ-night shift team: ( Nando, Marleen, Elly en Gertrud) de hartelijke groeten.
    Goed om te horen dat je het al beter naar je zin hebt,
    Groetjes!!!!!!!




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 19 Okt. 2013
Verslag gelezen: 821
Totaal aantal bezoekers 15314

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 30 April 2014

Bonaire

Landen bezocht: